Lagi Award.....

on 04 Julai, 2010

Salam...


Award ini datangnya dari MUSAFIR ILMU. Dah banyak hari aku terima award ni tapi baru hari ini aku berkesempatan untuk buat. Terima kasih pasa Musafir ilmu....

Soalan: apa name blog anda n nape letak name tu
De Iza's House kerana aku sentiasa ada di rumah.

Soalan: apa name url blog n darimana dtg nya idea tu
http://akuiza.blogspot.com.
mudah nak ingat.

Soalan: apa method dalam penulisan anda?
Mulanya sekadar untuk mempromosikan business online (Pad Herba) tetapi aku cepat jemu. Akhirnya aku mempelbagaikan penulisan, apa yang sempat,itu la yang aku buat.

Soalan: pernah terasa nak hapuskan blog? sebab musababnye?
Tidak kerana bukan senang untuk mewujudkan blog yang mantap dan ada pengikut. Ini bukan ditujukan pada blog aku yang tidak seberapa.

Soalan: pernah ahli keluarga baca blog anda?
Entah la...

Soalan: apa perasaan anda bila ada orang kata blog anda buruk sedangkan orang lain cakap blog anda cantik
Terima seadanya sebab setiap pandangan mata orang adalah berbeza.

Soalan: bila blog anda diberanakkan?
Januari 2010.

Soalan: siapa orang pertama yang tahu anda ade blog
My hubby.

Soalan: tag 13 orang
Sesiapa yang dijemput sudilah kiranya ambil award ini ya =)

Sekian.
Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

CIK TOM berkata...

congrats dpt awards br...nak tgl jejak dishout tp xjupe..huhu...


28 Julai 2010 pada 3:16 PTG

Catat Ulasan

 
© De Iza's House All Rights Reserved