Maajun Perancang Keluarga.

on 14 Oktober, 2014

Assalamualaikum,
Salam Sejahtera, Salam 1 Dunia.

Dulu aku makan sorang-sorang. Dah hampir 7 tahun aku amalkannya. Sekarang ni, bila dah terbukti keberkesanannya, baru berani nak syorkan pada yang berminat atau yang memerlukannya.


Maajun Warisan Keluarga (MWK), ubat tradisi yang diamalkan secara turun-temurun dari nenek dan ibu-ibu pada masa dahulu.

Fungsi utamanya untuk merancang keluarga atau family planning. Kalau kita tengok jarak anak sesetengah keluarga statik je, 2 tahun, 2 tahun, 2 tahun. Ni la rahsianya. Tak perlu risau lagi nak beli pil perancang moden yang ternyata ada kesan sampingannya. 

Dari perbualan aku dengan ibu-ibu yang ada anak berderet, setahun seorang, mengikut pengalamannya, katanya, "Tak boleh la nak makan pil perancang, sakit kepala." Maka, tak sempat la nak rehat panjang lepas bersalin kerana dah nak dapat adik pulak.

Ada pulak yang kata, tak nak makan pil perancang sebab takut badan gemuk bagai di pam-pam. Jadi ini la penyelesaiannya.

Khasiat MWK: 
Merancang keluarga, merawat keputihan, kegatalan dan bau, mengetatkan kembali liang faraj lepas bersalin, teraturkan haid, membuang toksin dan darah kotor melalui haid, memelihara rahim, mengawal kolestrol dalam darah, melawas pembuangan air besar, mengawal berat badan, awet muda, menegangkan payudara dan menambah tenaga sepanjang hari.

Tak perlu nak ragu-ragu tentang maajun ni sebab tiada bahan steroid. MWK diperbuat daripada Kacip Fatimah, Senduduk, Serapat, Manjakani, Madu dan Minyak Zaitun. Baunya pun wangi.

Pada yang pernah mencuba, pasti dapat rasai keberkesanannya. Kalau ada yang berminat, jangan segan-segan untuk pm/email/sms/whatsapp aku.
Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Najib Ariyan berkata...

sangat bagus untuk yg nak renggangkan jarak anak...


27 Disember 2014 11:08 PTG

Catat Ulasan

 
© De Iza's House All Rights Reserved