Aku Kini....

on 24 Februari, 2010

Sebelum aku pulang ke kampung, aku nak up date dulu blog ni sebab aku tak pasti kemungkinan yang bakal berlaku.

Manalah tau kot-kot aku langsung tak sempat nak sentuh laptop atau tumpang PC bapak mertuaku. Ya la bapak mertuaku pun sibuk juga menggunakan komputer walaupun tak sesibuk berblog macam aku. Tambah-tambah time cuti macam ni mesti ada kenduri kahwin. Dan time ni juga bapak mertuaku banyak menerima tempahan untuk video kahwin. Pastu dah tentulah nak guna komputer untuk kerja-kerja pengeditannya tu.

Kalau ada rezeki, boleh la aku tarik line stremyx sekejap......

"boleh kan ayah???"

ahak..ahak..harap-harap ayah faham dengan hobi menantumu ini...ahak..ahak..
cik abang jangan marah ye....
Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

Iza berkata...

Ya la, bukan senang nk jadi menantu misali.


27 Februari 2010 pada 6:54 PTG

Catat Ulasan

 
© De Iza's House All Rights Reserved