Aku Telah Keguguran Gelihati....

on 22 Februari, 2010

Dengan ini diumumkan bahawa status gelihati aku telah gugur kerana aku telah menduakan Nuffnang.....
Sedih..sedih...
Orang lain gugur gelihati sebab dapat innity....
Aku keguguran gelihati sebab pasang Adverlets....
Apa-apa pun itulah kesan ketidaksabaran ku di samping sifat ingin mencuba sesuatu yang baru....
Letih jgk la tiap-tiap hari berbloging 24 jam tapi tak pernah nak dapat buffered earning.
Sekarang ni, aku pasrah dengan ketentuan tersebut.....
Mungkin aku akan cuba cara lain pula lepas ni.....tunggu dan lihat.
Ranking: 5

{ 20 comments... read them below or add one }

Liyana Lunia berkata...

alala jgn la putus asa. T___________T ynn dpt buffered lepas 8bulan guna NN T_______T


22 Februari 2010 pada 5:27 PTG
farenova berkata...

takpelah mencuba, kite kan berhak memilih. ads die pun selalu kuar nih, jgn sedih2 senyum sikit


22 Februari 2010 pada 5:38 PTG
ezanykun berkata...

rasa mcm tak berbaloi kalau jatuh status gelihati sbb adverlets.. sbelum ni pernah gak buat survey.. mmg kebanyakannya kata tak dpt bayaran.. ade yg lbh rm1k pun.. tp ntah la kan.. sy xde pengalaman la pulak..


22 Februari 2010 pada 5:41 PTG
mknace unlimited berkata...

:) :) :) sharing is power
takpa...
rezeki tuhan dimana mana


22 Februari 2010 pada 5:59 PTG
AJ berkata...

rezeki ada di mana2...slamat berusaha ya


22 Februari 2010 pada 6:03 PTG
amie berkata...

hahahaha..eh tapi ley je buang kan adsver tuh tak silap..
huhuh


22 Februari 2010 pada 6:13 PTG
Iza berkata...

@Liyanaa
Ya ka? Tapi status dah gugur pun blh dpt lg ke?
Kalau masih ada peluang setelah gugur status, InsyaAllah harapan tak akan putus di sini.

@farenova
Sedih tu memang sedih tp disebabkan kata-kata farenova, aku tetap tersenyum.

@ezany
Betul ke blh jd mcm tu? Aku dah rasa macam lalang ni, ikut arah angin bertiup. Tolongggg.....

@Mknace
Ya, betul tu tp tetap jgk rasa sedih.

@Eyriqazz
Thanks....

@amie
Sampainye ati ko gelakkan aku...Tp xpe, ketawa tu kan penawar duka. ahak...
Mmg blh buang....


22 Februari 2010 pada 9:16 PTG
s.c.h.u.l.t berkata...

eh jangan serius sangat. nuffy itu adalah satu hobi menjana pendapatan. dia comel. tapi dia juga rezeki. :)

senyum senyummm :D


23 Februari 2010 pada 12:24 PG
TMUkmkd berkata...

rasanya nanti akan dapat balik kot. tapi tunggu masa la
aku pun tak de pernah dapat buffered


23 Februari 2010 pada 12:30 PG
Dak Wan® berkata...

Buang jewr advertlets tu, nanti 2-3 hari Nuffnang akan naik status u back to gliterati. Non-payment kes memang banyak dengan advertlets nie. Innity plak nak 15k pageview sebulan. Memang kena rajin gegila blogwalking kalau nak joint Innity.


23 Februari 2010 pada 12:58 PG
Iza berkata...

@s.c.h.u.l.t
ahak..ahak..serius sgt ke aku ni? Ya la, dia mmg comel dan dia juga sumber pendapatan pertama aku....

@TMUkmkd
Ya ka? Harap2 kita akan sama2 dapat 1 hari nanti, InsyaAllah.

@Dak Wan
Yes! Thanks krn telah betul2 yakinkan aku. Aku akan buang advertlets tu. Aku boleh dikatakan rajin blogwalking tp dah namanya pun berukband, asyik terganggu je line tenet ni, lain la kalau line clear sentiasa kn.

Apa2 pun, Thanks so much pada semua kengkawan yg sudi bagi pendapat yg amat berharga untukku.


23 Februari 2010 pada 7:42 PG
Unknown berkata...

ooooooooooo......memang gugur lah ni...hek hek


24 Februari 2010 pada 3:50 PG
Iza berkata...

@bebelsokmo
Ya, baru je keguguran....


24 Februari 2010 pada 8:04 PG
Unknown berkata...

salam ziarah dik...janganlah cepat sangat nak mengharapkan hasil dari nuffnang tu...kena tunggu lama..macam akak ni..nak tunggu setahun baru dapat income...sabar tau..
adik masih baru lah...


24 Februari 2010 pada 4:26 PTG
bungjamil berkata...

Gagal adalah hal yang biasa dalam perjuangan. Thomas alfa edison aja gagal lebih dari 900 kali dalam penelitiannya menemukan bohlam lampu. Semangat dan cita2 yg tinngi membuatnya terus mencoba dan akhirnya berhasil.

Teruslah mencoba. Gagal, coba lahi, jika masih gagal, coba lgi begitu seterusnya dan saatnya nanti anda akan tersenyum bahagia...


24 Februari 2010 pada 9:25 PTG
Cikgu Dahlia berkata...

ohh pasal advertlets...toksah la, nuffnang lebih berbaloi tauuu


5 Mac 2010 pada 7:31 PTG
Iza berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Iza berkata...

@kak ina kl
Ya la kak ina, sabar la ni. Sebenarnya dh 2x saya dpt cek. Tgh tunggu cek yg ke 3.

@bungjamil
Wah, ilmu ni...InsyaAllah,saya cuba utk tidak berputus asa.

@Dahlia
Ya la, betul tu.


5 Mac 2010 pada 11:59 PTG
*Cik Sara @ D'Sahanara* berkata...

baru plan nk tambah ads..tk berania r..


7 Mac 2010 pada 1:41 PG
Iza berkata...

@♥akukahmilikmu®♥
Ya,jgn tambah,rugi kita balik nanti tp klu nak pasang innity rasanya ok jgk sebab lebih lumayan.


7 Mac 2010 pada 7:20 PG

Catat Ulasan

 
© De Iza's House All Rights Reserved